Wednesday, February 27, 2013

Cutting Edge Magazine GIVEAWAY!


The March/April issue of the Cutting Edge Magazine goes live this Friday! YAY!!! The first issue that my projects will be published in since joining the Creative Design Team!

This magazine is unique in that it is dedicated to all electronic die cutting machine users and paper craft addicts like me! Tips, tricks, inspiration galore from a variety of talented artists! Yup, me included, LOL! 

If you don't already have a subscription to the Magazine this is your chance to get the March/April issue for FREE

Here is how...
  1. Starting today until next Thursday March 7, 2013 leave a comment below for your chance to win the next issue!!! 
  2. For an extra chance at winning follow my Blog in any or every form and let me know in a separate comment. 
  3. For even another chance Like Cutting Edge Magazines on Facebook, and let me know in a separate comment! (Yes, I know... sounds like a lot of work, but the more comments you leave the better your chances of winning!) 
  4. Winner will be announced on Friday March 8, 2013 and will be chosen by random.org.
Make sure your profile is linked to and email so I can contact you, do not just post anonymously or a new winner will be selected! 

33 comments:

  1. Thanks for the great giveaway!
    Marcie @ I Gotta Try That

    ReplyDelete
  2. I am a new follower via GFC. Very cute blog!
    Hugs,
    Marcie @ I Gotta Try That

    ReplyDelete
  3. Liked Cutting Edge Magazine on FB
    Marcie @ I Gotta Try That

    ReplyDelete
  4. Nice and congratulations! I'm already following via GFC =)

    https://plus.google.com/u/0/101728681318768552003

    ReplyDelete
  5. Alright - now I'm FB liker number 1598!

    ReplyDelete
  6. Me! Select me please! Haha... :P

    Anne
    http://www.iamannekehn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Thank you for the chance
    to win. Can't wait to
    see your project in the
    magazine.

    ReplyDelete
  8. Congrats to you how exciting and thanks for a chance to win

    ReplyDelete
  9. Can't wait.
    I didn't know there was a Cutting Edge Mag.
    **U**
    Nance

    ReplyDelete
  10. Congratulations on being published! That is awesome!

    ReplyDelete
  11. I already am a follower of your blog :)

    ReplyDelete
  12. I also liked CuttingEdge on Facebook.

    ReplyDelete
  13. Thanks a lot Ilda! I'm following you....:) Hugsssssss
    ConnSue

    ReplyDelete
  14. I follow you in Pinterest too :) (It's been always a pleasure! :)
    http://pinterest.com/connsue/
    http://pinterest.com/idiasign4u/

    ReplyDelete
  15. I also liked CuttingEdge on Facebook....

    lolol...
    More chances to win the first magazine you are in!

    Soooo happy for you!!
    Congrats!!!

    ReplyDelete
  16. I added you to my circle of friends in google+
    (I'm really very very happy having you in a magazine! LOL...You deserve it!)

    ReplyDelete
  17. I can hardly wait to win!! I am finally starting to use my Gazelle and looking at another SW package to create! I've been wanting to collect some cuts but I'm always a little leery about downloading things. If a magazine leads you to it, I'm pretty sure It won't be a threat to the laptop!

    Thanks bunches!!
    Maryann Maltman

    ReplyDelete
  18. I'm following your blog. Looking forward to see what your create next

    ReplyDelete
  19. This looks like a great magazine! Who does not need some help and inspiration with their cutting machines?
    quilt 4 fun 2 at hot mail dot com

    ReplyDelete
  20. I liked Cutting Edge Magazine on facebook.
    quilt 4 fun 2 at hot mail dot com

    ReplyDelete
  21. I liked your page on facebook :D
    quilt 4 fun 2 at hot mail dot com

    ReplyDelete
  22. I follow your blog with Google Connect.
    quilt 4 fun 2 at hot mail dot com

    ReplyDelete
  23. Thank you for a chance to win this issue.

    Kris
    dietzrobles at yahoo dot com

    ReplyDelete
  24. I'm a new follower too.

    Kris
    dietzrobles at yahoo dot com

    ReplyDelete
  25. I have liked Cutting Edge's FB page for a little while now. Thank you for a chance to win.

    Kris
    dietzrobles at yahoo dot com

    ReplyDelete
  26. More ideas for us--can't wait to check it out

    ReplyDelete
  27. Ohhh I love new craft magazines!!!

    ReplyDelete
  28. I started following your blog!!

    ReplyDelete
  29. I liked cutting edge magazine on facebook!!! I never heard of this magazine til the last 5 minutes!!! I do buy a ton of Leo an Marys files tho.....

    ReplyDelete
  30. Thanks for the opportunity to win. I'm following you by email. I'm a brand new Silhouette Cameo owner. Can't wait to see more of your creations!
    Blessings,
    Kathy

    ReplyDelete
  31. Thanks for the amazing giweaway,

    ReplyDelete

Thanks so much for taking the time and leaving me a comment! I appreciate all of them! Happy Crafting :) xox, Ilda